menusearch
hamedana.ir

استاندار همدان: فضای مطلوب برای زندگی شهروندان در سایه تلاش مدیریت شهری ایجاد می‌شود

جستجو
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۶:۱۷
۱۴۰۰/۴/۱۵ سه شنبه
(0)
(0)
استاندار همدان: فضای مطلوب برای زندگی شهروندان در سایه تلاش مدیریت شهری ایجاد می‌شود
استاندار همدان: فضای مطلوب برای زندگی شهروندان در سایه تلاش مدیریت شهری ایجاد می‌شود

همدان-ایرنا- استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری، گفت: فضای مطلوب برای زندگی شهروندان در سایه تلاش و خدمت مدیریت شهری برای توسعه همه جانبه شهر ایجاد و فراهم می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در پیام «سیدسعید شاهرخی» به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری ضمن تبریک به شهرداران و خادمان عرصه مدیریت شهری و روستایی استان همدان، آمده است: نهادینه‌ سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه‌یافته، پویا و به تبع آن آسایش، امنیت، سلامت روانی و اجتماعی شهر نیازمند تلاش‌ و اراده جدی، تمامی مدیران و مسئولان به‌ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است.

به گفته استاندار همدان، با برنامه‌ریزی‌ علمی و اجرای دقیق آن‌ توسط مدیران شهری، مسیر توسعه همه‌جانبه شهر هموار و فضایی مطلوب برای زندگی شهروندان فراهم می‌شود.

شاهرخی در این پیام آفزوده است: فرا رسیدن ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» فرصتی برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌ خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری و روستایی است که شبانه روز برای توسعه، پیشرفت و بالندگی استان تلاش و فعالیت می‌کنند.

در پیام استاندار همدان تصریح شده، اینجانب ضمن تبریک روز شهرداری و دهیاری، از زحمات تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی در ارائه خدمات صادقانه به شهروندان تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.

شهرداری همدان دارای مناطق ۵ گانه است.

هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار
فاطمیه

فاطمیه

۰۲/۹/۲۵