menusearch
hamedana.ir

پل اصلی تقاطع سردار شهید همدانی افتتاح شد

جستجو
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۹:۳۳
۱۴۰۰/۴/۱ سه شنبه
(0)
(0)
پل اصلی تقاطع سردار شهید همدانی افتتاح شد
پل اصلی تقاطع سردار شهید همدانی افتتاح شد

به گزارش تابناک همدان، عباس صوفی شهردار همدان در مراسم افتتاح پروژه پل اصلی تقاطع چند سطحی سردار شهید همدانی که همزمان با میلاد امام رضا (ع) برگزار شد، گفت: تقاطع چند سطحی سردار شهید همدانی یکی از پروژه‌های بزرگ شهر همدان است که مشکلات عدیده‌ای در اجرای این پروژه بود که مشکل فنی باعث تاخیر در افتتاح پل اصلی پروژه گردید لذا افتتاحیه از دی ماه سال گذشته به امروز موکول شد.
وی خاطر نشان کرد: امروز دو رونمایی به صورت همزمان برگزار می‌شود، یک رونمایی از افتتاح پل و دیگری به مناسبت برگزیده شدن سردار شهید حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص سال با توجه به پیشنهاد سپاه و بنیاد شهید معبر پل شهید قهاری تا میدان امام حسین به نام این شهید نام گذاری می‌شود.
شهردار همدان درباره اقدامات در دست اجرا گفت: در دستور کار پروژه‌های مختلفی قرار گرفت مانند توسعه فضای سبز، احداث پارک ۲۵۰ هکتاری اکباتان، پارک ۱۰۰ هکتاری ولایت، پروژه انتقال آب‌های سطحی، پیاده راه سازی، معبر گشایی، توسعه متوازن شهر، توجه به مناطق کم برخورداررشهر، ساماندهی ورودی‌های شهر وغیره از جمله اقدامات شهرداری همدان در سال‌های اخیر است.
صوفی تاکید کرد: در کنار تمام اقداماتی که انجام دادیم، توجه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری در شهر همدان هم داریم و در همین راستا با مشارکت شرکت ترکیه‌ای شهرک توریستی تفریحی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارمیلیارد تومان در شهر همدان احداث می‌شود.

 

پل اصلی تقاطع سردار شهید همدانی افتتاح شد
همدان به مرکز درمان غرب کشور تبدیل می‌شود

در ادامه نماینده مردم همدان و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: پل شهید همدانی از پروژه‌های مهم و اثر گذار در طرح ترافیکی و شهری همدان است که مدیران خدمات رسان و دیگر ارگان‌های خدما‌ت‌رسانی نقش مهمی در پیشبرد این پروژه داشتند.
حمید رضا حاجی بابایی خاطر نشان کرد: تحول خوبی در سطح استان و شهر همدان در حال انجام شدن است که در این زمینه می‌توان به بیمارستان اکباتان اشاره کرد که با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در دست اقدام و اجرا است.
وی ادامه داد: بیمارستان هزار تختخوابی همدان نیز در دست اجرا است که این پروژه نیزاز دیگر پروژه‌های مهم، چشمگیر و اثرگذار است.
حاجی بابایی از افتتاح مرکز جامع سرطان خبر داد و گفت: با همکاری و همراهی علوم‌پزشکی امسال در آستانه افتتاح مرکز جامع سرطان همدان خواهیم بود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اشاره‌ای به دیگر پروژه‌ها کرد و گفت: پروژه‌ها و اقدامات بزرگی در استان همدان در حال انجام است که هرکدام نقش مهمی در توسعه استان را ایفا می‌کند که می‌توان به پروژه در دست اجرا آب و فاضلاب با اعتبار هزار میلیارد توماناشاره کرد.

اجرای طرح جامع شهری همدان باعث دگرگونی فضای شهری می‌شود
استاندارهمدان در آیین افتتاح پل اصلی تقاطع شهید همدانی گفت: پروژه‌ها، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های جدی در افق بلند مدت برای همدان در نظر گرفته شده که استان همدان را در جایگاه اصلی خود قرار خواهد داد.
سید سعید شاهرخی خاطر نشان کرد: طرح جامع شهری، نقشه راه ما برای توسعه شهر همدان است که نیاز به کارشناسی‌ها و مشاوه‌های تخصصی دارد و قطعا با اجرایی شدن طرح جامع شهری همدان، فضای شهری دگرگون خواهد شد البته علاوه بر آن در حال حاضر ۳۰۰ پروژه مهم و اثرگذار دراستان همدان در حال اجرا است.
وی اشاره‌ای به پروژه انتقال ایستگاه راه آهن به داخل شهر همدان کرد و گفت: به پروژه انتقال ایستگاه راه آهن به داخل شهر همدان در حال اجرا است که دغدغه مردم همدان را در این زمینه پوشش خواهد کرد.

 

پل اصلی تقاطع سردار شهید همدانی افتتاح شد

تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری قابل تقدیر است
در انتها آیت‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در مراسم افتتاح پروژه پل اصلی تقاطع چند سطحی سردار شهید همدانی گفت: نیازمندیم با هم‌افزایی و انسجام امور مردم را پیش ببریم، زیرا آنچه برای مردم مهم است پیش رفتن امور است.
وی تصریح کرد: پیوست‌های مورد نظر از جمله فرهنگی ضمیمه پروژه‌های عمرانی قرار گیرد و تلاش شود از ظرفیت‌های ممکن در استان مخصوصا در مناطق کم برخوردار استفاده شود.

هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار
فاطمیه

فاطمیه

۰۲/۹/۲۵